4 דוגמניות אונליין

סקס במצלמות עם עדי

במשך כל החיים שלי לא חוויתי חוויה כזאת כמו שהייתה לי עם בחורה בשם עדי, נכנסתי לאתר והנה היא, תמונות שלה עם ביקיני אדום לוהט שלא משאיר אפילו מקום לדמיון. החיים שלי היו די משעממים עד שהעזתי להבין לראות מזה סקס במצלמות. לא שיערתי שזה מה שיקרה כשאכנס לאתר הזה ואראה שם בחורות כוסיות אש, אבל עדי? היא הייתה כבר סיפור אחר, נראית מעולה ובהחלט מעוררת סקרנות. בלחיצה אחת, פתאום המסך נפתח לפניי והנה היא עדי מולי. כמו תכשיט, כך השם שלה, רזה, גבוהה, חטובה עם חזה ענק, כל מה שבעצם חלמתי באישה ולא ראיתי מעולם. לאחר הלידות, הבת זוג שלי רבה איתי יותר ממה שהיינו יחד, כבר לא חלקנו שום דבר, בטח שלא אינטימיות. העניין הזה של להיכנס לאתר ולראות שם את עדי היה מרפא אחרי גירושין קשים מאוד שעברתי.
ככה היא נעמדה מולי, הרגשתי שהיא ממש לידי, לא שיערתי כי סקס במצלמות גורם לך להתרגש גם אם הבחורה לא ממש איתך בחדר. היא סימנה לי עם האצבע לבוא אליה, לא יכולתי מן הסתם, אבל זה גירה אותי יותר ויותר להתבונן בה, איך היא מניעה את הגוף שלה סביב העמוד שהיה לה במרכז החדר. פתאום, היא הפעילה את המוסיקה והתחילה להסתובב סביב העמוד, לאט ובזהירות הורידה פרטי לבוש אחד אחר השני, קודם חולצה, אחר כך מכנסיים וככה חגה סביב העמוד כשהיא נטולת לבוש, חזייה אדומה, שיער פזור, אודם אדום ונעלי עקב ענקיות.
ללא כל אזהרה, בעוד אני צופה בה, מרותק מהגוף המושלם הזה שלה, אני קולט שהיא מלקקת את השפתיים שלה עם הלשון שלה, נוגעת לעצמה בחזה, עוזבת את העמוד ומתיישבת על הכיסא, מפסקת את הרגליים ומתחילה ללטף את עצמה בכל הגוף. האצבעות שלה מצאו את הדרך אל תוך הכוס הרטוב הזה שלה ויכולתי לראות איך הוא רטוב. ממש דמיינתי איך אני מזיין אותה וכאילו שהיא נמצאת איתי בחדר. הציפורניים שלה התהלכו על כל נקודה בגוף שלה, הרגשתי שכאילו האצבעות האלו שלה נכנסות לי עמוק בבשר, חודרות לי לכל חור בגוף, תופסות לי את הזין ועושות בו שמות עד שאני לא יכול יותר. הגוף שלי התקשה, הזין שלי עמד כמו טיל, רק לדמיין אותה יושבת עליי, מזיינת אותי עד שאני גומר כמו מטורף.
"היי את שם"? העירה אותי מהדמיון שלי... "בוא נגמור ביחד מה דעתך"? שאלה אותי ואני רק הנהנתי בראש והצטרפתי לחלק ב' של ההנאות שהיא הכינה עבורי. פתאום, בלי אזהרה מוקדמת, היא לקחה את הוויברטור שהיה לידה, דחפה אותו עמוק לכוס שלה, פסקה את רגליה ונהנתה מכול רגע, "תדמיין שהזין שלך בתוכי" אמרה לי ואני לקחתי את הזין שלי ביד והתחלתי להביא עליה ביד כאילו אין מחר. פתאום, לא עניינו אותי דקות הצפייה, רציתי רק לזיין אותה וחזק, הריגוש שהרגשתי היה כל כך חזק בפרט כשהיא סובבה את התחת שלה אליי ודחפה לעצמה אצבעות קדימה ואחורה, דמיינתי איך אני זה שמגיע, מזיז את האצבעות שלה ומזיין אותה חזק עם הכלי הגדול הזה שלי.
הרגשתי איך היא ממשיכה לנענע את התחת שלה בתוך הפרצוף שלי, היא שמה את התחת שלה על המסך, יכולתי לראות אותו זז, רטוב על המסך שלי. האצבעות שלה נכנסו ויצאו מהכוס שלה והיא נאנחה בקול רטוב כזה.. המשכתי להביא לעצמי ביד, מדמיין איך היא מלקקת את הפטמות שלי, מוצצת לי את הזין, כל הגוף שלי היה כאוב, קשה ורק רצה לפרוק עול, להיות שם, לפרק אותה בעוד היא מביאה לעצמה ביד על העמוד שהיה במרכז החדר. היא התחילה לרקוד שוב פעם, מריקוד איטי, התחת שלה התחיל לזוז והידיים שלה הונחו על השדיים הגדולים שלה, שיחקה לעצמה עם הפטמות והלשון שלה השתרבבה סביב השפתיים שלה, מה הייתי עושה לה אם הייתה לידי. היא הגבירה את הריקוד שלה, פתאום הורידה את התחתונים ויכולתי לראות את הכוס הקטן הזה שלה, משולש עם פס אחד של שיער אסתטי יפה, "הייתי מת לזיין אותך חזק היית רוצה שאזיין אותך"? שאלתי והיא רק ענתה לי "אני מדמיינת שאתה פה ועכשיו נותן לי את הכלי שלך חזק עד שאני גומרת כמה פעמים".
היא התיישבה בכיסא מולי, אני התיישבתי מולה, היד שלי על הזין שלי, מביא לעצמי חזק והיא מזיינת את עצמה עם הויברטור שלה, פתאום, דופקת צעקה מטורפת ומגיעה לשיא שכמוהו לא היה, אני גומר, משפיך את כל השפיך שלי על המסך והיא מתקרבת אליו ומקרבת את הפנים שלה, מלקקת את המסך.
המסך נכבה, זהו, אפשר להירגע, אם הייתי יודע מה סקס במצלמות עושה לבן אדם, מזמן שכבר הייתי לוקח חלק בזה.
 
 
 

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

karma

אונליין

limor

אונליין

megi

התקשר

meshi

אונליין