5 דוגמניות אונליין

מצלמות סקס עם מדונה

מדונה הייתה בחורה שהכרתי באחת ממסיבות הטבע בצפון הארץ.
מה שאירוני בסיפור הזה שהוא שהדמיון בינה לבין מדונה באמת היה קרוב. לשניהן היה שיער בלונד עם עיניים ירוקות, ושניהן אוהבות לשיר (אחת טובה בזה והשנייה לא) אבל אהבתי את היופי הזה.
רייצ'ל מדונה עלתה לארץ על מנת להתגייס לצבא. שלא תחשבו לרגע שזה היה ממניעים אידיאולוגים חלילה, היא פשוט הייתה בארצות הברית על תנאי, ואמא שלה הכריחה אותה לעלות לארץ ולהתגייס לצבא על מנת לקבל קצת משמעת והערכה ואם לא היא כנראה תיכנס לכלא בארצות הברית.
מדונה נחשבה בארץ לחיילת בודדה, והיא באה למסיבה עם חברות שלה שהכירה בבסיס בחיל הים למסיבה.
הכרתי את מדונה בתור לבר באותה מסיבה כאשר היא ניסתה לעקוף אותי כמו ישראלית  אמיתית.
הייתי מחוק אז הרשתי לעצמי להיפתח מה שאני לא עושה בדרך כלל שאני פיקח, והרמתי את הקול לעברה ושאלתי אותה מה היא חושבת שהיא עושה, היא ענתה לי באנגלית, וברגע הזה ידעתי שאיתה אני חייב להתחיל, תמיד היה לי חלום ילדות לשכב עם אמריקאית, המבטא והאופי שלהן פשוט עושה לי את זה.
מדונה באמת הייתה נראית מדהים, היה לה גוף כזה סקסי ופרצוף של אחת שמקבלת את מה שהיא רוצה לא משנה מה.

בלילה שאחרי סקס עם מדונה

למחרת בבוקר, ביום שאחרי המסיבה התעוררתי בבוקר שאני לא זוכר כלום חוץ מזה שהתעצבנתי עליה בתור ושהיא לידי בטופלס כנראה אצלה בבית. שיערתי לעצמי ששכבנו אבל לא הייתי בטוח.
התחלתי ללבוש בגדים וללכת אבל אז מדונה עצרה אותי ושאלה אותי לאן אני הולך. אמרתי לה הביתה, והיא סירבה לקבל את זה ושאלה אותי  "אתה לא רוצה עוד סיבוב"? , בתור אחד שלא זוכר כלום מהסיבוב הראשון אמרתי לה בלי לחשוב פעמיים שכן.(גם אם הייתי זוכר הייתי אומר לה כן)
איכשהו, מתוך כל זה יצא מערכת יחסים אמיתית שידעה רק עליות והרבה דיבורים על גרין קארד. הסקס איתה היה מדהים, היא לימדה אותי הרבה דברים חדשים, דברים שגרמו לי להעריץ אותה, אך אז הגיע החלק הנורא מכל, מדונה עומדת להשתחרר.
לצערי הרב למדונה לא היו תוכניות להישאר בארץ, ותקופת התנאי שלה בארצות הברית הסתיימה ובהתאם לכך היא עלתה על המטוס הראשון לארצות הברית שהיה, אך לא פני שהיא הביטחה לי שנעשה מצלמות סקס. בחיים לא עשיתי את זה, ולא ידעתי איך בדיוק זה קורה בלי שום מגע אבל הבטחתי לתת לזה הזדמנות.
כעבור כמה ימים שלא דיברנו רייצ'ל התקשרה אליי וביקשה ממני שאפתח את המצלמה בשביל שנעשה מצלמות סקס. הלכתי למחשב, מבואס מתמיד שאין לי את הדבר האמיתי לידי, פתחתי את המצלמה וראיתי אותה מולי. רייצ'ל מדונה, הכוסית שהייתה הבת זוג שלי עם בייבי דול שלא מכסה לה 10 אחוז מהגוף.
היא אמרה לי רק תצפה, בלי לעשות כלום ותהנה.
הבטחתי לה שאני אתן לדבר הזה שנקרא מצלמות סקס הזדמנות וזה היה לי משתלם. מדונה הפעילה את המוזיקה ולאט לאט בעדינות שאופיינית לחשפנית החלה להוריד את הבייבי דול ולחשוף את הגוף המדהים שלה. נהנתי מכל רגע אפילו שהיא לא הייתה איתי. לאחר מכן, זה נהיה נוהל – נוהל מצלמות סקס מדונה קראנו לו, שאחת לשבוע שנינו נפגשים במצלמות ועושים סקס וירטואלי מדהים.
 
 

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

karma

אונליין

nirina

אונליין

lola

אונליין

megi

התקשר