4 דוגמניות אונליין

חווית הסקס הוירטואלי הראשונה

אני בן 28, לאחר פרידה קשה, עד לא מזמן הייתה לי בת זוג מזה כשנתיים, גרנו ביחד, בילינו המון ביחד והכימיה הייתה מצויינת. יום אחד החלטתי שאני מעוניין להתקדם לשלב הבא וקניתי טבעת אירוסין מדהימה, אירגנתי את כל החברים המשותפים שלנו לבית מלון באילת ולעיני כולם, בחדר מקושט בבלונים ולבבות הצעתי לה נישואין, לא האמנתי ששמעתי את המילה לא! זה לא מתאים לי עכשיו היא אמרה והשאירה אותי אדום מבושה.
 
כמובן שלא יכלתי לסלוח על זה והתחלנו לתכן את חיינו בנפרד, חילקנו את רכוש הדירה המשותפת שגרנו בה, היא נשארה בדירה ואני חזרתי להורים עד שאתארגן על משהו. זו הייתה תקופה לא קלה, בה החברים עזרו המון וניחמו כל הזמן, עדיין הרגשתי תחושת פספוס ענקית ולא הצלחתי לצאת מהדיכאון במשך כמה שבועות. באחד הימים חבר טוב שלי הגיע אליי הביתה והציע לי לנסות להכיר בחורות חדשות באינטרנט, אני שהייתי סקפטי לגבי מה כבר אפשר להשיג באינטרנט לא ממש הקשבתי לו, הוא סיפר לי על אתר מצלמות סקס שבו אתה יכול להכיר בחורות למטרות סקס אינטרנטי בלבד, אולי יוכל להתפתח מזה משהו בהמשך, אבל לא לבנות על זה. הוא אמר שאני חייב לשכוח את האקסית שלי ולהתקדם בחיים.
 
נכנסתי לאתר, לאחר כמה דקות של חיפושים ושיחות עם בנות בכל מיני חדרים לבסוף מצאתי את האחת, זאת שהכי התחברתי אליה, מרוב שהייתי כל כך נואש לשיחה עם בחורה שכחתי שהאתר מציע שירותי סקס אינטרנטי והשיחות איתה זרמו ונמשכו שעות ארוכות, על גבי ימים ארוכים. יום אחד התחברתי שוב אליה והיא אמרה שהיא חיכתה לי, היא ידעה שאבוא גם היום. היא ביקשה ממני לפתוח את המצלמה שלי גם ולעצום עיניים, אחרי כמה שניות נתבקשתי לפתוח את עיניים וראיתי אותה עירומה לגמרי יושבת על המיטה ומבקשת ממני להתפשט גם, כמובן שלא סירבתי, ומייד הורדתי את הבגדים, היא החלה לגעת בעצמה בצורה חושנית כל כך, ככה שהזין שלי מהר מאוד עבר למצב דום, היא התלהבה ממנו והחלה למצוץ דילדו, היא ביקשה שאענג את עצמי גם ולא לפחד אז כך עשיתי, החלתי לשפשף בחוזקה כל עוד היא מגבירה את קצב המציצה, ביקשתי ממנה להחדיר אותו אליה ולאחר כמה שניות החדירה אותו לתוכה, התנועות והקצב שלה הלך והתגבר וגם קצב השפשוף שלי, אחרי לא הרבה זמן גמרתי, והיא ראתה איך הזרע משפריץ לכל כיוון, ומייד שפכה על עצמה זרע שהיה מוכן לה מראש בצד כדי להגביר את עוצמת הגמירה, ביקשתי ממנה לא להפסיק עד שתגמור גם היא, ולאחר כמה שניות גם היא הגיעה לאורגזמה אדירה, לדעתי כל השכונה שמעה אותה.
 
כעת ניתן להגיד שיצאתי סופית מהעניין של הפרידה, התגברתי על האקסית ועשיתי לראשונה בחיי סקס אינטרנט דרך מצלמות, אני מקווה שאצליח להישאר עם השדרנית בקשר, כי באמת אני מרגיש שמצאתי את האחת
 

בחורות נוספות שעשויות לעניין אותך

inbar

אונליין

hagar

אונליין

nicole

התקשר

noel

התקשר